Przejdź do treści

Pomoc

Podgląd zgłoszenia

Po kliknięciu w tytuł interesującego nas zgłoszenia, zostanie wyświetlony widok ze szegółowymi informacjami dotyczącymi wybranego zgłoszenia.

 

Szczegółowy widok zgłoszenia podzielony jest na sekcje. Sekcja opisu zgloszenia zawiera treść opisu dotyczącą konkretnego zgłoszenia, wprowadzoną przez użytkownika dodającego zgłoszenie. Sekcja lokalizacja, o ile została określona przez zgłaszającego, wskazuje konkretne miejsce którego dotyczy dane zgłoszenia. Sekcja załączniki pozwala na zapoznanie się z dokumentami załączonymi przez zgłaszającego dla danego zgłoszenia.

W podglądzie zgłoszenia widoczna jest również sekcja danych podstawowych. Zawarte są w niej informacje dotyczące komórki do której dane zgłoszenie trafiło, przypisana jego kategoria jak również ewentualna podkategoria. Znajduą się w niej data rejestracji zgłoszenia, nadany jemu priorytet jak również aktualny status.


Ułatwienia dostępu: