Przejdź do treści

Pomoc

Rejestracja nowego zgłoszenia

Aby zarejestrować nowe zgłoszenie społeczne należy w głównym widoku modułu kliknąć przycisk . Uzytkownik zostanie przeniesiony do widoku rejestracji zgłoszenia.

 

Formularz rejestracji zgłoszenia został podzielony na poszczególne sekcje. W górnej części formularza znajduję się regulamin przekazywania zgłoszeń społęcznych do urzędu wraz z ewentualnymi załącznikami udostępnionymi przez urząd w ramach rejestracji zgłoszenia.

 

Uwaga!

Należy pamiętać, że wszystkie pola oznaczone gwiazdką * są wymagane. Brak uzupełnienia danego pola uniemożliwi utworzenie nowego zgłoszenia.

 

W sekcji Podstawowe informacje użytkownik ma możliwość zdefiniowania kategorii oraz ewentualnej podkategorii danego zgłoszenia, wprowadzenie tytułu zgłoszenia oraz opisu czego dane zgłoszenie dotyczy.

Sekcja Załączniki pozwala użytkownikowi na złączenie dodatkowych dokumentów dotyczących zgłoszenia.

 

Uwaga!

Ilość załączników możliwych do dodania przez użytkownika do zgłoszenia jest definiowana przez administratora systemu.

 

Sekcja Lokalizacja pozwala na ewentualne wskazanie na mapie miejsca które dane zgłoszenie społeczne dotyczy.

Sekcja Zgłoszenie zawiera dane osobowe i adresowe zgłaszającego.

 

W dolnej części formularza znajdują się również oświadczenia wymagane przez urząd. Po ewentualnym wypełnieniu wszystkich pól wymaganych i akceptacji oświadczeń, proces rejestracji zgłoszenia zostanie zakończony po naciśnięciu przycisku .

 


Pliki cookies

Nasz portal (Portal) korzysta z plików cookies, potocznie nazywanych ciasteczkami. Używamy ich w celu dostosowania zawartości Portalu do preferencji użytkownika (Użytkownika). Możesz zezwolić na wykorzystywanie przez nas wszystkich plików i przejść do Portalu – korzystając z przycisku „Akceptuję cookies”.

Korzystając z przycisku „Odrzucam opcjonalne” możesz wskazać, że nie chcesz akceptować żadnych plików cookies, w związku z czym przechowywane będą tylko te, które są niezbędne do działania Portalu.

Możesz dostosować wykorzystywanie plików cookies do swoich preferencji, zaznaczając wybrane przez siebie cele przetwarzania plików cookies - korzystając z przycisku „Ustawienia cookies”.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce cookies oraz w Polityce prywatności.

Panel dostosowania cookies

Portal korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania oraz dostosowania go do preferencji użytkownika (cookies statystyczne, wydajnościowo-analityczne i funkcjonalne).

Administratorem Państwa danych osobowych jest: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, Urząd Gminy i Miasta Grójec z siedzibą w Grójcu, przy ul. Józefa Piłsudskiego 47.

Ustawienia cookies

Ułatwienia dostępu: